lillapocahontas

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Heej!

Av Poqui - 27 mars 2013 18:38

Heej! Jag skulle berätta om mig själv. Min matte har gjort den här bloggen till mig, och det ska bli kul att blogga! Jag heter Pocahontas, men som sagt är det lite långt, så alla kallar mig för Poqui (uttalas Pocki  ) och jag vet egentligen inte ens själv att jag heter Pocahontas... hehe...


Men i alla fall, jag skriver en liten ruta om mig själv nu!


Namn: Pocahontas (Poqui)

Ras: Portugisisk vattenhund

Född: 8 april 2008

Intressen: ÄTA! Sova, äta mer, leka, busa, agility, hoppa, lära mig saker, gå på promenad och plaska i vattnet på sommaren.

Jag älskar: Matte, husse, lillmatte, snö, och MAT!

Jag gillar inte: Att bada (USCH!), att vägas, att vara med för mycket hundar och att vara hungrig.


Jaa, det var väl det, hoppas att ni fortsätter kolla bloggen!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Poqui - 27 mars 2013 19:15

   Jag på semester i danmark! :D   Det vara bara en vanlig bild...   Jaa, jag ÄLSKAR att plaska i vattnet... :D    "Vad gör matte?"   Jaja, det kommer fler bilder snågon annan gång! Ses! <3 ...

Presentation


Hejsan! Poqui, en glad och busig vovve på 4, snart 5, år här! Jag är en portugisisk vattenhund, med en BLOGG! Haha... egentligen heter jag Pocahontas, men vi tycker att det är lite långt, så du kan kalla mig Poqui!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards